Inmiddels al weer een beetje verder geprut met de mk1.
Aandrijfassen etc zitten er ook onder.
Dynamosteun en dynamo zitten er ook al op, riempie moet nog ff.
Moet nog even een (nieuwe) radiateur halen van een mk1 cabrio ofzo met bij behorende slangen.
Loop alleen even tegen 2 knelpunten aan nu:
1: uitlaatsysteem. Ik heb een voorpijp van een DX pasgemaakt op het orginele spuitstuk van de 2.0. Maar nu komt hij tegen het schakelmechanisme aan

Moet ik hier nou nog wat anders mee doen? Ander spruitstuk, andere voorpijp of gewoon een spaghetti? Indien het laatste wat voor spaghetti moet ik dan halen?
2: Brandstofsysteem. Ik heb een opvoerpomp en een brandstofpomp liggen van een cabrio 1.8. Maar ik vraag me af of een universele pomp niet makkelijker is. In het motorcompartiment hangen en dan rechtstreeks uit de tank aanzuigen?
Iemand tips??

__________________
Hobbyboot: Golf mk1 MX 3-deurs, 1980, langdurig ombouwproject naar 2.0 2E motor
Daily: Passat variant GTE - JD Engineered