13-10-2011, 17:52
|
 |
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by JarnoVWPolo6N
Dat is jouw ervaring, en die mag jij uiten. Dit is mijn ervaring, en die mag ik uiten, het is en blijft een vrij land. Ik gooi niet met modder, geef enkel een uiting op het weegvlak tussen positief/negatief. Waarom? Om een totaalbeeld, bestaande uit ervaringen van meerdere personen/voorvallen te tonen -> dat is altijd objectiever dan 1 ervaring toch? Ik openbaar verder ook niets, lees jij dan ergens een detail? En degene waarmee ik Rob benaderd heb zit hier niet online, daarom reageert hij hier niet op dit forum.
Anyway, ik ben alweer klaar met dit soort discussie, en vind het jammer dat iemand die normaal zijn mening uit, zonder schelden, tieren, opmerkingen-onder-de-gordel, etc. gelijk weer vanuit een moderator-positie de wind van voren krijgt. Ik geef enkel het advies: "een gewaarschuwd mens telt voor twee". Is dat dan zo erg dat je erg gelijk voor in de bres moet springen? Het nastreven van objectiviteit word blijkbaar niet gewaardeerd.
|
zo makkelijk  , ik hoef Rob geheel niet te verdedigen, maar uit mijn ervaring hierover. Heb het niet zo op van horen zeggen, tweede lijns verhalen.
Ik reageer enkel over het feit van bereikbaarheid. En leg uit waarom hij een tijdje lastig te bereiken was.
Over verdere afhandeling van zaken met die "vriend" hoor je mij niet over oordelen. Je verhaal begon goed..
|