Thread: Airride.
View Single Post
Old 13-10-2011, 17:46
JarnoVWPolo6N JarnoVWPolo6N is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by Richard
onzin over het feit dat je hem nooit te pakken kan krijgen. Als ik hem bel neemt ie of op of hij belt netjes terug.

ik heb nu meerdere malen handel met Rob gedaan en niets dan dikke prima. Moddergooien vanaf de tweede rang is altijd zo makkelijk. Als die kameraad het niet openbaar wil maken waarom doe jij het wel voor hem?

Dat is jouw ervaring, en die mag jij uiten. Dit is mijn ervaring, en die mag ik uiten, het is en blijft een vrij land. Ik gooi niet met modder, geef enkel een uiting op het weegvlak tussen positief/negatief. Waarom? Om een totaalbeeld, bestaande uit ervaringen van meerdere personen/voorvallen te tonen -> dat is altijd objectiever dan 1 ervaring toch? Ik openbaar verder ook niets, lees jij dan ergens een detail? En degene waarmee ik Rob benaderd heb zit hier niet online, daarom reageert hij hier niet op dit forum.

Anyway, ik ben alweer klaar met dit soort discussie, en vind het jammer dat iemand die normaal zijn mening uit, zonder schelden, tieren, opmerkingen-onder-de-gordel, etc. gelijk weer vanuit een moderator-positie de wind van voren krijgt. Ik geef enkel het advies: "een gewaarschuwd mens telt voor twee". Is dat dan zo erg dat je erg gelijk voor in de bres moet springen? Het nastreven van objectiviteit word blijkbaar niet gewaardeerd.