Zal er hier ook is een updateje tege gooie
de sebrings zijn er inmiddels al weer geruime tijd ondervandaan en de staaltjes zitte er sindsdien weer onder
aangezien de 16vG60 volgend seizoen niet tezien zal zijn althans zo ziet het er nu naar uit we doen het lekker rustig aan daarmee
word het tijd is wat update's aan de variant vast te plakken
om te beginne een fototje van de wintersetup
geen doppe meer en de steelies netjes zwart..
paar weken terug ook eindelijk de audio is wat geupdate door in de achterdeuren ook een setje 16,5cm infinity speakers te plaatsen
had voor al een composet en in de koffer een subje maar er tusse in miste ik gwoon alle tonen
voor het voorjaar gaan uit de voorbumper de mistlampe verdwijne vind ze niet mooi meer..
dus er komt een setje smoked afdekplaatjes in.. er word een US module geplaatst
en heb een extra paar achterlichte gekocht die ik volledig rood wil maken eens kijken hoe dat staat en me bevalt..
De huidige gaan zowieso de plank op dan om is wat af te wisselen
het dak word of matzwart geplakt of gepolijst ik hoop dat met polijsten alles ook eruit te krijgen is..
je ziet nu nog van de vorige eigenaar flink storende strepen op het dak van het oude blokjes dak en die moete verdwijne!
en de C2's zullen terug komen onder de variant achter met ik denk een setje 25mm adapters inplaats van 30 zodat we rondom het laatste extra centimetertje wat we nog over hadde ook kunne schroeven