Na al best wel een tijdje aanwezig te zijn op dit forum, toch maar eens voorstellen.
Ik ben dus Roy en ben fanatiek vw liefhebber afkomstig uit het mooie watersport stadje Sneek. Het virus is reeds al tien jaar geleden begonnen toen m'n vader en broer beiden een Gti (type 2 en 3)in bezit hadden en ik bijna toe was aan het behalen van mijn rijbewijs.
Na het behalen van m'n rijbewijs was ik dus ook regelmatig aan het toeren in de type 3 2.0 achtklepper van m'n pa, of in de type 2 16klepper (PL) van m'n broeder. Allebei behoorlijk getuned, waarbij de type 3 toch een pk of 150 moest hebben volgens de garagehouder. Helaas heb ik van beide geen foto's op dit moment. De volgende auto's die in bezit zijn geweest zijn oa. golf 2 moda (1.8), golf 3 vr6, golf 3 tdi (zowel de 90 als 110pk) en op dit moment Een golf 4 1.6 Sr. een Passat station tdi 2003 (130pk) en m'n broeders werkfiets Vw vento (open air, juist, die witte! met volksforum stickers)
Maar affijn, aangezien het mijn voorstelronde is, gaan we verder met m'n eigen vierwielers. 6 jaar terug ivm. werk een golf 2 gekocht, met wel een 1.3 nz blokje er in met een echte 4bak. Deze was volledig origineel bij aankoop, maar zoals jullie hebben kunnen lezen, is dit niet voor lange duur geweest. maarre genoeg praatjes, tijd voor plaatjes!
in den beginne
toen toch maar wat andere bumpers en wielen
Ondertussen ook verlagingsset op de kop getikt.

en toen even een stuk overspuiten inclusief de bumpers

en tevens een anders setje velgen
En dan nu de style van afgelopen zomer!
Zo dan! bij deze even mijn voorstel ronde, binnenkort zal ik even wat meer uit de doeken doen over mijn nieuwe project, een golf 1 cabrio.
Groetjes, Roy