Iedereen enorm bedankt voor alle steun, sms jes, pb tjes ed.
Robbert word morgen begraven in Heerenveen. De caddy van Inge en Andrew komt morgen vroeg deze kant op om als laatste rit voor Robbert te rijden. Geweldig, maakt dit forum en zijn leden nog specialer voor mij en de gehele familie dan dit al was.
Vanavond wer voor de condeolance een stille tocht gereden onder begeleiding van politie( de burgemeester had gebeld en dit medemogelijk gemaakt) vanaf de Macdonalds langs Robbert zijn ouderlijk huis naar de rotonde voor het afscheidshuis. Meer dan honderd volkswagens en andere auto's van vrienden van robbert bewezen daar hun eer aan de vriendschap voor hun kameraad. Dit brak mij en de familie behoorlijk en vind het helemaal super dat dit georganiseerd is.
Morgen staat de gehele Nederlandse wegenwacht paraat, mocht de caddy van Andrew een pechgeval krijgen om dan met spoed naar Heerenveen te komen. We gaan hier niet vanuit, maar toch. ( Mijn broer is wegenwacht en werd door zijn baas hierover bericht)
Blijft een leeg gevoel, dat iemand zo dicht bij je, die tegen je op keek( werd me vanavond meerdere malen verteld) zo ineens zonder enkele aanleiding er niet meer is.
Speciaal bedankje alvast naar: De crew, Andrew en Inge, Guido en alle vrienden van het forum.
Toppers!