View Single Post
Old 10-09-2011, 21:25
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Quote:
Originally Posted by lowrider23
Meerijden gaat helaas ook niet lukken, ik kan niet meer op een gewone stoel zitten ! We kijken inderdaad weleens bij meetings, is erg gaaf !

Erg jammer dat je niet meekunt rijden met zo'n auto ..........Maar je komt wel heel posietief over ondanks je beperkingen ! Respect !

Ik ben ook maar weer even bezig geweest met het wagenpark , en had al een tijdje het originele embleem liggen ,welke ooit ook eens op de auto heeft gezeten toen deze nog origineel was ( )

en gelukkig via Ruudsvwshop een nieuwe kunnen krijgen !

En na een tijdje passen meten en kijken toch maar besloten het er weer op te monteren ! (wel dmv dubbelzijdige tape ,dan zou het er ooit eventueel weer af kunnen )
Vroeger was het eerste wat ik altijd deed was met plamuurmes, schroevedraaier, stanleymes of zelfs visdraad , de emblemen eraf halen , want dat kon natuurlijk niet ! Maar toen ik de jetta kocht heb ik jammer genoeg het originele embleem 'verbouwd ' tot een gt embleem .......
niet wetende hoe zeldzaam dit originele embleem was !

Dus bij deze , hij zit er weer op ,en ik vind het er eigenlijk best wel weer bijpassen , breekt de witte achterkant een beetje

toch apart he ,zo'n 'jetta'embleem en dan zo'n golf achterlicht

De wielen in het wit was wel even wennen ,maar ben er wel heel tevreden mee zo !(alleen het schooonhouden is wel even een werkje elke keer )

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote