View Single Post
Old 22-08-2011, 20:18
guusvandevenne guusvandevenne is offline
VW Addict

Aaah, kak me koppeling lijkt ineens op te zijn. Net voordat ik thuis was, na een stukje beetje door gereden te hebben, ontstond er ineens een vrij zorgwekkend geluid. Ik hoorde al even het druklager een beetje rammelen, maar nu lijkt het helemaal gedaan. Als ik het koppelingspedaal laat opkomen begint t langzaam steeds meer kabaal te maken, alsof de klinknagels van de plaat t complete vliegwiel wegeten. Rijden is er dus even niet meer bij totdat het weer gemaakt is.

Nu speelde ik al even er een 5 bak achter te gaan hangen, de bak heb ik al een tijd geleden gehaald bij Jan, en de steun wordt aan gewerkt. Dus het is even afwachten totdat dat zo ver is.

In de tussentijd weinig spectaculairs gedaan, kachelmotor vervangen, heerlijk wat een rust ineens zeg. En de ruitenwissermotor en mechanisme vervangen, ik zie zowaar weer in de regen.

Aangezien het wagentje toch stil staat ga donderdag de aangeschafte centrale vergrendeling er ook eindelijk eens in. Zijn toch veel deuren om elke keer handmatig te openen en te sluiten

Zo'n setje van Spy

had gehoord dat die vrij aardig waren.

Ik heb nog wel een belangrijke vraag.
Onlangs heb ik Gele Koni's voor de voorkant gekocht. heeft iemand ervaring met Koni geel en 6cm verlaging, kan dit ??
Reply With Quote