View Single Post
Old 22-08-2011, 14:03
pieterveenstra's Avatar
pieterveenstra pieterveenstra is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by sanderz
geweldige kever met mooie velgen

Dank voor het compliment

Heb vorige week donderdag maar eens weer met de RDW gebeld Ik was inmiddels al 6 (!) week aan het wachten op m'n papieren, dus maar even contact gelegd. Kreeg een jongeman aan de lijn die vrij behulpzaam was, het hele verhaal nogmaals uitgelegd etc.

Ik m'n telefoon nummer achter gelaten om vervolgens de volgende dag terug gebeld te worden. Vrijdag werd ik terug gebeld met de mededeling dat het allemaal geregeld was en dat het kenteken de volgende week in de bus zou moeten liggen

Er was een mailtje over het hoofd gezien van de Zweedse RDW, welke toestemming moest geven om mijn auto in Nederland op kenteken te zetten. Lekker dan! Doet meneer ook nog even de mededeling; "Als je 2-3 week eerder had gebeld, had je je kenteken ook een paar week eerder gehad"
Dit terwijl ik een paar week eerder afgezeken werd door een vrouw van RDW Groningen. "Het systeem maakt geen fouten en we zullen niks over het hoofd zien".
Gelukkig is mijn zomervakantie ook bijna voorbij

Mijn tip is dus ook: lekker de RDW kapot spammen met telefoontjes als je op dit soort dingen zit te wachten!