View Single Post
Old 14-08-2011, 13:07
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Ik denk dat het komt doordat het show erg in is. Ik ben al wat ouder denk ik, en hou daar niet zo van, al respecteer ik alle stylen echt wel, en heb ook veel mooie auto's gezien op MIVW. Ik steek al mijn tijd in het bouwen van de techniek voor een beter rijgedrag en een motor die niet alleen 450pk met 600NM heeft, maar die dan ook soepel loopt bij lage toerentallen enz. Ook de 4wd en dat de complete onderkant ook in kleur gespoten is ziet niemand op zo'n show omdat dit simpelweg de onderkant is

De motor die ik er weer uit ga halen:

Het mooie van een auto is dat hij alle zintuigen prikkelt, als snelheid, karakter, wegligging, geluid en geur. Het is gewoon zonde om er 1 te bouwen die alleen mooi is om te zien, is mijn mening. Ik heb heel veel geld in deze auto zitten, en misschien speelt dat ook een rol, want optische tuning is een heel ander verhaal dan wanneer je overstapt in het motorsport waarbij ik alleen al 7K in de versnellingsbak heb gestoken wat een gemiddeld oog niet zal zien

Ik heb er ook nooit een geheim van gemaakt dat ik een Mercedes EVO2 heb. Ook dit is een zeer bijzondere auto met een interesante geschiedenis, en idd, ook dit is geen schoonheid, het is het totaal plaatje

Deze is nu verkocht omdat hij voor mij te duur is om goed te kunnen onderhouden en te rijden. Daarbij durfde ik hem nergens te parkeren en zelf het er in rijden maakte mij zenuwachtig en bang dat er wat gebeurd:

Ik heb mijn Mercedes verkocht en ben op zoek naar een nette Porsche 964.
Niet omdat hij technische zo goed is, maar omdat hij echt alle zintuigen prikkelt door het gevoel, geluid en beleving die hij teweeg brengt.
Ben een gevoelsmens denk ik

En nu opzoek naar een mooie 964 en weer verder met de racer
Reply With Quote