View Single Post
Old 10-08-2011, 17:13
Wietse Wietse is offline
VW Enthousiast

Dit jaar ook weer naar MIVW geweest, mooie dag gehad en zeker genoten van de mooie wagens!!

Zoals al gezegd kon de indeling anders, vond nu dat de sfeer er niet echt was op het "tweede" terrein, terwijl op het andere gedeelte het goed terug te vinden was! Al gelezen, maar misschien geen afbakening maken volgende keer.. want tegenover de stnd polo waarmee ik was stond oa een dikke golf mk5..

Over de eettentjes, die rij kun je verwachten en wil je meer eettentjes, zul je waarschijnlijk ook weer meer entree moeten betalen.. maar dat was volgens sommige ook weer niet goed.. en dan is de vraag wat heb je liever

Maar he, iedereen maakt een keuze, zo ook de MIVW mensen die hun best doen om deze top meeting te verzorgen.. so be it en lijkt mij niet dat zo'n klein detail(in mijn ogen) je dag mag en kan verpesten (aangezien de rest echt super geregeld is)!

Ook de zaterdag avond bij het NH hotel was leuk, met een goed sfeertje op de parking.. Waarom een weekendmeet van maken, als dit er al stnd is voor de zondag (vind ik juist een leuke afwisseling zo in de avond op de parking!)

Normaal zou ik zeggen hier een preview van mijn foto's, maar die heb ik eens lekker niet gemaakt! Heb een dagje auto's bekeken dit keer.

MIVW crew, jullie hebben het weer goed voor mekaar en tot volgend jaar
Reply With Quote