View Single Post
Old 10-08-2011, 12:41
skywalker38 skywalker38 is offline
Postwhore

Dat er geen winst word gemaakt lijkt mij zeer sterk,een kennis van mij stond vorig jaar in de hangar met stand voor een bepaald bedrag waarvoor dit jaar bijna het vijfvoudige moest worden neergeteld,dus hoe verklaar je dat dan?
Plus de muntjes die je moest aanschaffen voor het eten en drinken ging toch ook via vrijwilligers van mivw?.Lijkt mij dan logisch dat er dan prijsafspraken zijn gemaakt vooraf met de ondernemers die daar stonden?
En om in de toekomst gezeik te voorkomen betreft wie waar staat met zijn auto gewoon alles door elkaar heen,en sorry dat ik het zeg maar dat kleedje en een hekje om een showauto gaat toch wel erg ver als ik mij niet vergis zijn wij allemaal autoliefhebber en zullen deze mensen heus wel met respect met andermans voertuig omgaan,trouwens 9 van de 10 showautos kon je nu ook normaal omheen lopen zonder "hekje eromheen,,
Ik wil nog wel even benadrukken dat men al het recht van de wereld heeft om er iets aan te verdienen ik begrijp ook wel dat er zeeer veel tijd wordt ingestoken om het te organiseren en in goede banen te leiden,laat dit wel duidelijk zijn,ik zal ze wat dat aangaat ook niet aanvallen.
Reply With Quote