10-08-2011, 07:29
|
 |
10k maniac
|
|
|
|
Ik niet .. dan krijg je toch exact hetzelfde, dan voelt de een zich weer gepasseerd omdat hij geen hekje en tapijtje heeft.
Gewoon alles door elkaar, 't is niet die hele sjieke weekend gangers (blanz, low familia, etc.) die zou je bij elkaar vooraan kunnen zetten. Maar ik denk dat de grootste misser zit door het stuk bij het podium echt af te zetten met die doorgang en die hekken/strobalen.. dat icm de schots en scheve parkeerwijze op het andere terrein gaf de indruk dat het niet echt bij de (show)meeting hoorde .. zo heb ik het ervaart althans.
De eettenten lijkt me overigens ook niet echt de fout van die mensen zelf.. wellicht kunnen ze er iets meer gang achter zetten (weet niet hoe hard die gasten aan het werk waren, ik had niks besteld omdat ik de rij die er stond al niet echt zag zitten). Maar als er gewoon gewerkt wordt dan is het een keer klaar, gewoon 2 extra tenten erbij zetten denk ik dan. Als je 2x zoveel volk hebt als een 'normale' meeting moet je daar je schaftvoorzieningen ook op aanpassen denk ik.