View Single Post
Old 09-08-2011, 14:43
Lucazz Lucazz is offline
Forum Newbee

Default verslagje van mij:

verslagje van mij::

M.I.V.W. begon voor het All Star Customs VW gedeelte voor de meeste eigenlijk vrijdag all! Ik had met Bjorn afgesproken even naar de Leen Bakker te gaan voor een stuk Vinyl voor onder de R32. Daarna even een rondje gereden en zijn we naar de All Star Custom club loods gereden. Na een begin gemaakt te hebben met poetsen aan de VW`s van Bjorn en Anita kwamen Mitchel en Stuiterpino ook aan rijden. Na een tijdje waren we klaar met poetsen en hadden besloten maar is een leuk shootje te doen bij het huis en de loods. Even Arjan Caddy (blauw) gebeld die kwam er ook even bij voor de shoot. Hier enkele resultaten van de shoot:

de rest vind je hier: http://allstarcustoms.multiforum.nl...=allstarcustoms

We hebben toen wat gegeten en toen kwam Wesley met de Audi A6 en zijn we even een rondje wezen rijden, Oudorp Renesse en Portzelande hebben ons goed gezien hahaha

Zaterdags gingen we om 13:00 weer naar Bjorn en de loods verder met poetsen aan de overige wagens, Brian met de Golf III kwam terug van vakantie, Arjan was weer door troep heen gereden en het Golfie 1 van Bjorn zat onder de stof (jaartje in de loods gestaan) was weer lachen, beetje poetsen beetje kletsen, de dames zaten lekker in de lounge hoek films te kijken dus vermaakte zich ook prima! S`avonds pizza eten en weer verder met (wordt beetje eentonig) POETSENNNN! omstreeks 20:00 kwamen Stuiterpino en Cindy aan met de Golf 1 Cabrio om nog wat lager te leggen. tot dik na 2:00 s`nachts bezig geweest. We zijn met z`n alle blijven slapen in de loods en om 6:00 ging het wekkertje weer. PFFFFFFFF. Na Jeroen de camera man opgehaald te hebben (misschien dat jullie die nog hebben gezien, hele lange jongen met een blauw vest en een hele grote filmcamera) konden we echt gaan rijden. De rit erheen voorspelde qua weer niet veel goeds maar daar kwam later verandering in. De rest van de All Star Customs stonden geduldig te wachten op ons bij de Esso en na die waren aangesloten zijn we door gereden naar Valkenburg. Om 9:02 kwamen we aan en hebben een mooi plekje gekregen in de VIP Area.

van de rode Golf 1 tot en met de Zwarte Golf 4, en de blauwe Golf 1 en de groene Polo1 was ons rijtje:

Na onze auto`s geplaatst en schoongemaakt te hebben zijn we lekker gaan slenterren en heerlijk gaan genieten van al het mooie VAG spul. Man man man, wat een wielen wat een motorruimte`s en wat een heerlijke interieuren! We hebben onze ogen uitgekeken. Hulde aan de M.I.V.W.`ers! het is nu dinsdag en ik ben met mijn hoofd nog steeds op Valkenburg! All Star Customs is zeker weer aanwezig bij editie 2012! hier wat foto`s van onze fotograaf:

de rest op ons forum:
http://allstarcustoms.multiforum.nl...=allstarcustoms

groetjes Luuk
Reply With Quote