View Single Post
Old 08-08-2011, 10:51
DoriDaan's Avatar
DoriDaan DoriDaan is offline
Postwhore

Send a message via MSN to DoriDaan

Quote:
Originally Posted by brabomk1g60
Gewoon bewaren die dikke rallye

Sorry maar hoe mooi en hoe dik je BMW ook is vindt ik em niet thuis horen op een MIVW meeting of een andere VAG meeting sorry.
Heb die BMW ook zien staan, was echt wel een dikke auto maar vroeg me echt af wat ie daar deed op HET show and shine terrein, zoals meerdere hier al gezegd hebben stonden er genoeg dikke VAG modellen buiten dit terrein die dat plekje dik verdiend hadden.
En als je dan de meeting regelementen erop naleest staat het er toch duidelijk...

-er een speciale “niet-vw” parkeerplaats op het event is!

s'morgens had ie zeker nog zijn VW jas aan toen ie het terrein opreed

Dit is en zal het enige zeikpuntje van mij zijn over de meeting en over alle meetings die komen gaan, laatste jaren op Wsee wordt dit ook erger vindt ik persoonlijk gewoon jammer.
Maar goed mensen niet persoonlijk oppakken ook jij niet hoop ik doridaan dit is mijn mening daarover.

Geen stress voel me niet aangesproken. integendeel... ik dacht hetzelfde wat moet die beier hier... vorig jaar ook, toen een nederlander... ik zal ook niet miepen als ik niet zou worden toegelaten..wie weet volgend jaar een dikke NON vag plaats..

EN JAAAA de rallye gaat binnenkort UIT de stalling naar het nieuwe baasje..
Dan ga ik een karrevracht geld investeren in de M3... en fijn diverse driftdagen doen in de herfst..

Daily VW blijf ik toch wel rijden!

Vw Passat 3b 110pk oliestoker
BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift)
Mini 1988 REDHOT (project)
Reply With Quote