View Single Post
Old 06-08-2011, 20:36
dpwacky dpwacky is offline
VW Enthousiast

Vandaag vroeg opgestaan in Rhenen en met mijn dochter in de donor TDI gestapt richting Krimpen aan den IJssel, waar ik mijn dochter achterliet bij mijn moeder en mijn vader had gevraagd achter mij aan te rijden richting 't hoge noorden. Eenmaal aangekomen bij Heerenveen heb ik bij iemand die bezig was met MK 1's (150pk tdi cabrio en een GTI) een intercooler van een sprinter opgehaald om mijn set compleet te krijgen van wat er allemaal nodig was.

Daarna doorgereden naar Gooi wat nog even 45 kilometer verder het noorden in ging dan Heerenveen.

Eenmaal daar aangekomen afscheid genomen van de TDI, want deze gaat gestript worden en de motor o.a. gaat in de MK2.

Bij deze nog wat laatste foto's van de MK3.

Daarna bij me vader in zijn Audi A6 gestapt, wat absoluut geen straf was en terug gereden naar Krimpen aan den IJssel, daar aangekomen was mijn dochtertje met mijn moeder bij me zus, dus daar even een hapje gegeten en ben bij Rotterdam Alexander afgezet en mijn dochtertje en ik zijn met de trein naar Rhenen gegaan. Wat ook alweer 12 jaar geleden was toen ik voor het laatst in een trein zat, en mijn dochtertje vond het maar als te leuk in zo een schuddebak

Dus eindelijk thuis gekomen na een reis om de wereld, en volledig nat het laatste stukje lopen in de stromende regen was geen pretje, maar ach we zijn weer thuis en kunnen weer de auto pakken (whoei!).

1.9D 64pk 1984 golf 1 cabrio rood

1.9TDI 90pk 1986 golf 2 grijs

1.9TDI 150pk 1983 golf 1 geen kleur meer

Reply With Quote