View Single Post
Old 27-07-2011, 22:02
Dennis-Mash's Avatar
Dennis-Mash Dennis-Mash is offline
No personal life

Maar nu maar weer eens een update. Zoals het bij sommige wel zal zijn opgevallen reed ik als sinds Dub-Inn met een scheur in mijn lip. Tijdens de Dub-Inn meeting was het nog met wat humor gemaakt met pleisters maar hij scheurde steeds verder waarna de hoek bijna los hing en er uit zou vallen dus toen heb ik er maar wat gaatjes in geboord en wat ty-wraps door heen gehaald. Een beetje beun maar ik wou nog niet direct een nieuwe lip kopen.

Ik was het nu in ieder geval hartstikke zat die lelijke hoek in de lip dus heb ik afgelopen zaterdag maar eens een nieuwe besteld en deze de dinsdag opgehaald. Dinsdag avond dus er meteen onder geknald en nu ben ik ook weer tevreden.

Lip loze Corrado:

Boven nieuw, onder oud:

De nieuwe lip er onder:

Erg handig ook zo'n oprit die in eens stijl omlaag gaat. Voorwielen precies op het randjes en je kunt er onder liggen en de lip gemakkelijk verwisselen.

Alleen hoop ik dat ik nu niet snel meer weer een nieuwe lip hoeft te monteren want zo'n kreng kost tegenwoordig alweer €220 bij de stealer.

Achja, het ziet er nu in ieder geval alweer een stuk netter uit! Nu nog maar eens even kijken of er nieuwe velgen onder komen. Er zijn wel een paar leuke opties op dit moment. Dus ik zal wel eens zien.