25-07-2011, 20:49
|
VW Enthousiast
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by De Pul
waarom wil je trouwens een kabelboom van een 90er hebben?als je een goed schema hebt kun je de tdi zo op de bestaande boom knuppen en de klok aansluiten.
|
In principe kan ik zo aan een kabelboom komen en het type 3 zekeringskast omzetten, en ook omdat ik een 90'er type tellerkast plus toerenteller uit een GTD wil inzetten, of heb ik bij een nieuwer type teller geen andere kabelboom nodig? Vanwege 1 of 2 aansluitingen e.d.?
En enig idee waar ik die schema's vandaan kan halen?
En je vertelde in een vorige post ook dat G60 assen en remmerij dat daar goedkoop aan te komen valt, enig idee waar ik dat dan kan halen? Als ik toch ga voor een 1.3 of 1.6 auto.
Quote:
die airco zou ik [voorlopig] uit mn hoofd zetten.
|
Ok is dat te moeilijk om te doen? Want in feite ga ik morgen een complete airco unit ophalen die origineel uit een golf 2 komt. Dus echt alles compleet van pomp (die ik dan niet ga gebruiken) tot leidingen, kachelbox met alle bekabeling en schuifjes e.d. radiateur tot en met verdamper in de kachelbox e.d. En dat dus origineel uit een golf 2.
In ieder geval heb de afspraak al gemaakt, en voor die paar euro lijkt het me gewoon al fijn om dat te hebben liggen.
|