23-07-2011, 17:33
|
|
|
|
|
Ik ben vandaag bij Jim wezen kijken. Aardige gozer. Ik ben echter niet verder gekomen dan auto 1. Ik had de schade anders ingeschat, het blijkt dat de auto een aanrijding heeft gehad LV waarbij draagarm krom is, velg is krom, velg raakt de veerpootbevestiging dus ermee rijden is in mijn ogen levensgevaarlijk, scherm LV en bumper zitten in elkaar. MAAR, dat is het dan ook vwb die schade, goed te maken dus want in de motorruimte en binnenschermen ziet alles er netjes uit. Wel een fiks aantal roestplekken over de rest van de body en enkele motorzaken moeten nagekeken worden (bevestiging dieselfilter en koppelingskabel is niet in orde, verder ziet het er oke uit). Bandjes zagen er prima uit, dus 1 velgje, scherm en draagarm en wat kleine zaken en je hebt er wss een prima auto aan.
Gezien ik hier al geen zin in had, heb ik besloten de andere auto's niet te bekijken en Jim te bedanken voor zijn tijd. Je advertentie kon dus duidelijker en ik hoop dat dit een goede aanvulling is. Lijkt me vrij eerlijk voor anderen die nog willen komen kijken!
|