Thread
:
Golf 2 bergcup met 5cil Turbo DSG 4motion
View Single Post
#
32
10-07-2011, 18:37
DutchWilco
Postwhore
Ik begin gelukkig weer wat tijd te krijgen op de zaterdag, waardoor ik verder kan met mijn eigen hobby-project. We zijn nog wel bezig om de puntjes op de i te zetten bij mijn Blauwe Golf omdat hier een fotoshuut van gemaakt gaat worden voor in de VWperformance. Ik wil wel aan deze racer doorwerken, want ik hoop volgend-jaar zomer toch wat te kunnen gaan testrijden, maar zit het tegen, duurt het gewoon wat langer, want ook ik moet er hart voor werken en sparen
Ik heb de voorpoot rechts-voor voor 95% klaar en kon niet verder met de linkerkant omdat ik toch verder wil met de originele TT-RS- of RS3-motor en DSG-bak. Dit omdat deze nieuwe DSG standaard al 500NM aan kan en zelfs 600NM schijnt geen probleem te zijn. Dit is een beetje waar veel mensen op zaten te wachten, en ook ik, omdat hier niet tegen te schakelen is.
Ben verder gegaan met de tunnel omdat deze vervangen moest worden door 1 uit een G60 of Syncro. In het schutbord zit een groot gat omdat ik hier veel ruimte wil maken voor het afvoeren van de hitte van de turbo enz. De Turbo zou er tussen moeten passen, maar bij een racer is de hoofdregel toch wel dat je overal goed bij moet kunnen, en ik heb best wel veel last van de hitte in mijn blauwe Golf waarvan ik de temperatuur ook naar beneden wil hebben.
En dan nu de tunnel:
DutchWilco
View Public Profile
Send a private message to DutchWilco
Find all posts by DutchWilco
Add DutchWilco to Your Buddy List