View Single Post
  #16  
Old 27-06-2011, 23:07
Lasse00's Avatar
Lasse00 Lasse00 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 86
Default

Ik heb nu nog een aantal dingen uitgezocht en op een rijtje gezet.
Hardheid verstelling is een mooie optie om de stugheid naar eigen smaak aan te passen, maar kost gemiddeld 400,- meer.
Zal ik er spijt van krijgen als ik kies voor 'Non-Adjustable'?

KW V2 --------------RVS---Adjustable----- 1000,- (Koni dempers?)
Koni 1150 ----------RVS---Adjustable----- 1000,- (Lifetime Warrenty)
H&R Twin-tube -----RVS---Adjustable----- 950,-
Bilstein B16 --------RVS---Adjustable----- 1500,-
BilsteinB14 --------RVS---Non-Adjustable- 600,- (Mogelijk niet voor Mk2 leverbaar)
Eibach ProStreet S -RVS---Non-Adjustable- 600,- (KW dempers of dus ook Koni?)

Ik ga ook voor 1 van deze stabilisator stangen/anti-rol beugels:
H&R -----250-300,- -Achterzijde verstelbaar
KW ------300,- --- -Niet verstelbaar
Weitec --280-300,- -Achterzijde verstelbaar
Eibach ---350,- --- -Compleet met montage delen

Er zijn zoveel verschillende verhalen op internet, die jammer genoeg allemaal kris-kras door elkaar lopen. Ik wordt er niet veel wijzer van. Één man zei dat hij onder zijn S4 de Eibachs beter vond dan de Koni's, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.

Hoop dat jullie me kunnen helpen met mijn beslissing, want er moet binnenkort echt hard gewerkt worden aan de Jetta.

Alvast bedank en vriendelijke groeten,
Lasse
__________________
Bend the rules...Rule the bends
___________________________________
- Mazda MX-5 NB 1,8 16V (daily)
- VW Jetta mk2 1,8 '88 (project)
- VW Jetta mk2 1,6 '91 (ex-project RIP )
- VW Golf mk3 GTI 2,0 16v '94 (donor)
VWCULTURE
Reply With Quote