Quote:
Originally Posted by vwmotorsport
thanks hannoveredition ze snappen er helemaal niets meer van hier.... die belgen kunnen wij nog wat van leren haha
|
Iedereen z'n eigen mening natuurlijk en zeuren etc....

Denk dat een aantal mensen hun opmerking best in een nette context geplaatst hebben, dat heeft verder niets met zeuren te maken. Las nog iets van iemand over afgunst en zo. Ja dat gaat natuurlijk helemaal nergens over.
Alleen, ook lezende je andere stortvloed aan replies in dit topic, denk ik dat je het zelf niet goed begrepen hebt.
We hebben het hier niet over mensen die hun 1's en 2's origineel laten versus mensen die dat ding helemaal uit elkaar halen en dan opnieuw opbouwen.
Dit gaat over dat het er op begint te lijken dat verhoudingen in jurering m.b.t. spiksplinternieuwe bakken die rechtstreeks uit de showroom komen met alleen wielen en air eronder en verder niets tegen mensen die gewoon een nette 1 of 2 rijden (origineel of al dan niet gecleaned, verlaagd etc etc) een beetje scheef is komen te liggen.
Ik weet niet waar jij dat verhaal van dat een traditionele klassieker minder gewaardeerd zou moeten worden dan een aangepaste klassieker vandaan haalt maar ik lees het nergens. Die opmerking van mij en een aantal anderen ging over heel iets anders. Maar als je nog eens goed terugleest neem ik aan dat je dit zelf ook wel kunt ontdekken.
Ik ga dit topic verder niet uit zijn verband halen, het ging tenslotte over een aftertalk over een meeting. Ik wens eenieder veel succes met zijn eigen bolide
Grtz H