13-06-2011, 21:10
|
No personal life
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by HB24
Zo ben ik ook terug van opruimen
Aleereerst wil ik 'live low' bedanken voor hun hulp en natuurlijk degene die gekomen zijn.
Er waren dit jaar 15 wagen minder als vorig jaar, ma ons motto is en blijft: kwaliteit primeert boven kwantiteit!!
In verband met de muziek, ik haat het persoonlijk als er dj staat te blazen gelijk een idioot, we houden eerder van een chille sfeer waar we dan ook naar streven en ook redelijk goed in slagen, maar dat was natuurlijk niet mogelijk zonder jullie!!
Ook wil ik enkele marginalen bedanken genaamd Ruben, Shannon, Lionel, Nick en Sharona bedanken voor de 3 meter aan beschadigde blauwe gevelsteen bij een buurtbewoner, ze reden met een Alfa Romeo 147, BMW E46 en waarschijnlijk een Passat 3B, wie foto's van deze wagens heeft of meer info heeft zou fijn zijn zodat de bewoners een klacht in kunnen dienen wegens vandalisme 
|
een donker blauwe alfa met zwarte wielen?? daar stond een lichte blauwe E46 spoiler ketel naast. Verder stonden daar alleen een aantal van die oud type a4 langs volgens mij geen 3b. Foto's zal het toch wel geven denk ik.
|