View Single Post
Old 13-06-2011, 13:44
Wimpel91 Wimpel91 is offline
VW Enthousiast

Send a message via MSN to Wimpel91

Dank voor de reacties

@ Tim, ik zag de auto idd nog op marktplaats staan over die achterbumper, ik ga deze eerst proberen recht te krijgen. Had me toch wel wat vergist in de prijzen van die dingen

Over het rollen, ik zou het uiteraard liever laten spuiten maar daar ontbreekt het budget voor. Ik kan het natuurlijk ook zelf gaan spuiten, m'n vader heeft wel een fatsoenlijke compressor staan waar ik een spuitpistool op kan zetten. Dan wordt het zaakje tenminste in een fatsoenlijke 2k lak gezet. Echter denk ik dat spuiten ''complexer'' is en derhalve sneller een sinaasappelhuid krijg en druipers. De keuze was daarom op rollen gevallen, maar ik kan natuurlijk ook eerst kleine beetje 2k lak kopen en een verfpistooltje en dat eens proberen.

Ik schuur de auto trouwens machinaal tot p240 met een excentrische schuurmachine en met de hand tot 400 en eventueel als finishing touch nog 600 nat. Dat lijkt me wel afdoende..

De auto wordt trouwens toch wit, mischien een beetje creme. Dat past toch het beste bij elkaar, auto van buiten wit, wat zwarte accenten zoals op de bumpers, zwarte harten, blauwe kentekenplaten en een blauw interieur