Quote:
Originally Posted by BIVWMK3R32
he wilco heb gezien dat alles weer goed gekomen is aan de see,
wie zijn eigenlijk die junkies  die aan je auto stonden te sleutelen?
wat denk jij ik ben op vakantie wil geen vieze handjes..
maar volgend jaar weer naar de see zeker?
maar dit word ook een dik apparaat zeg!
als ik een paar jaar later begonnen was met de golf 3 was het ook een 5pitter geworden
|
Is idd goedgekomen, en was niet goedkoop, maar we konden wel weer verder. Er was 1 binnen kyneet kapot gedraaid gek genoeg. Ik was echt bang dat het mijn diff was omdat ik er vanuit ging dat ik nog verder had moeten kunnen rijden met een sperr daarin, maar niet. Ik heb er een worm-sperr inzitten en die spant z'n eigen op om zo het vermogen te verdelen, maar als er 1 aandrijfas breekt of niet meedraait gaat dat niet. Je had nog gezegd dat jullie geen binnenste mee hadden dus vandaar toch maar bij de dealer laten maken. Als je goed op de foto's kijkt zie je mij ook aan het werk. De spoilerd moest er weer onder en had alle homokyneetvet weer verwijderd. Kwamen heel veel mensen daar met panne en heb er nog een paar polen gesproken die later nog terug kwamen om een kalender te brengen, echt super hoe we geholpen zijn en hebben er veel aardige mensen ontmoet.
Ikke aan het werk:
De 2 uit Polen die later nog terug kwamen om een kalender te brengen:
Die junk is een serieus goede en erg nette monteur vreemd genoeg. Hij werk echt netjes en gedreven. Ik verbaasde mij hoe het daar in zijn werk gaat, want zij beginnen daar echt met vegen en opruimen als ze van school komen.
Daarna moeten zij zich gaan bewijzen en komen zo verder. 1 jongen kreeg me daar op z'n kl... omdat hij de stalen velgen van een caddy niet met een momentsleutel had aangedraaid. Toen hij klaar was met mijn auto moest zijn chef er een rondje mee rijden met hem er naast voor goedkeuring, en was erg grappig toen hij er weer uitkwam. Hij bleef maar het F.. woord roepen
We gaan volgend jaar waarschijnlijk met een grotere groep en 1 weekje eerder. Ben de airride wel een beetje zat

Die week eerder schijnt er ook veel minder politie te zijn wat veel beter is. Ze kunnen wel Gummy Gummy blijven roepen, maar met tien pino's om elke bocht laat je het wel uit je hoofd
Jullie hadden alles weer goed voor elkaar, en nog bedankt voor het helpen aan een inrijkaart, want scheelde een hele lange rij wachten, thanks