Quote:
Originally Posted by René
Das minder van die homikineet, wel weer klaar gekregen?
Welkom trouwens...snel Golfje toch? 
|
Hoi Rene, Beetje raar om zo binnen te vallen idd. Mijn naam is Wilco en ben de eigenaar van het bedrijfje DutchBuild.
Auto's waar ik aan werk en heb gewerkt staan wel op dit forum, maar ik zelf reageer zelden.
Er is veel aan mijn Golfje vooraf gegaan waaronder veel tegenslag. Ik had hem eigenlijk in September vorrig jaar al klaar, maar mijn motor liep op een hoop na 2 weken. Ben erg druk en heb weinig tijd om aan mijn eigen auto's te werken dus was een hele strijd om alles op tijd af te krijgen voor deze Worthersee. Mijn auto reed voor het eerst, 2 weken voor dat we weg moesten. De donderdag voor ons vertrek was hij APK en daarna viel steeds de turbodruk weg en heb moeten sleutelen tot de zondagavond om hem goed genoeg te krijgen. Probleem zit hem in de hitte die hij erg slecht kwijt kan. Als de koelvloestof te heet wordt schakeld automatisch de turbodruk uit, maar rijd dan zeer belabbert.
Homokyneet is de volgende dag vervangen bij de VW dealer en heb daar nog veel slechtere dingen gezien als een TT-RS met schade en een Audi cabrio totalos. Mijn homokyneet was nieuw en kwam bij de dealer vandaan, ik denk dat ik weet wat de oorzaak is, maar nu de oplossing nog
Mijn Golfje was idd 1 van de weinige ZONDER airride en was daar dan ook een vreemde eend tussen al het blingbling
Ons verslag is te zien op onze site:
Ons uitje naar Worthersee
Golf zit momenteel op 450pk met een koppel van 600NM en 4MOTION. Dit te samen met een Qauife dogbox (rechte vertanding) was deze moelijk te rijden in de drukte. Volgend jaar beter hoop ik, maar wil er zeker weer heen