Zo ben ook weer enigzins bij gekomen.
Het was weer een leuke en dikke vakantie!
Over het algemeen was alles leuk en geweldig!
Ik zal hier even vermelden wat er gebeurt is en hoe het afgelopen is dan hoef ik niet iedereen zelf te PB-en, smsen of bellen.
Woensdag nadat we uit Reifnitz zijn gekomen is mij auto afgesleept naar de VW garage in Villach met een lekkende versnellingsbak.Vrijdag zou ik vertrekken maar dat leek voor de garage niet haalbaar wat zou betekenen dat ik tot maandag moest blijven. Gelukkig is vrijdag het lek gevonden en gedicht (een ringetje van €0,44 lekte... net op de snelweg richting huis belde het hotel dat ik de sleutel van de kamer niet ingeleverd heb dus omgekeerd. Rij ik net bij de shell in Velden gaat mijn bandenspanningslampje branden en het was geen vals alarm. Linksvoor was lek en dus een thuiskommertje eronder geknupt. Bij het hotel hebben we alle garages en leveranciers gebeld maar nergens een bandje. Opweg naar een garage nog aangehouden en werd mij duidelijk gemaakt dat ik zo niet naar huis mocht rijden. Na een hele middag velgen passen, bellen en teleurstellingen besloten om toch maar naar huis te rijden op het thuiskommertje. M'n vader zal richting Munchen rijden om daar ergens de voorste wielen te wisselen. Na 600km troffen we elkaar waarna de reis een stuk gemakkelijker verliep maar al met al was ik vrijdag om 6:30 bezig met vertrekken en was ik zaterdag om 9:00 thuis. Dus voor iedereen die mij vraagt of ik veilig thuis ben: Ja! :tu:
Uiteraard was ook de camera mee! Dit zijn de eersten:
EDIT: Foto's zijn te groot.
De rest van het eerste deel staat hier:
http://www.mijnalbum.nl/Album=DYAIWFVC