Thread: Madison
View Single Post
Old 03-06-2011, 01:50
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Zal ik dan de eerste zijn die 't gaat zeggen?

Proficiat, en hier ga je spijt van krijgen.

Ik zie de logica er niet helemaal van. Je bent voor de kloten niet handig met auto's, je kunt niet of nauwelijks sleutelen, en nou koop je voor 'n appel en 'n ei 'n 16v met 'n ontzettende bult onderdelen en waar al heel veel aan vernieuwd is. Klinkt te mooi om waar te zijn, en meestal (lees: altijd) is het dat ook.

Als je geen cent te makken hebt om die F&I van je betrouwbaar op de weg te houden, moet je vooral 'n "goedkope" 16v kopen.

Sorry voor de woordkeuze, maar in zachtroze ingepakt goedbedoeld advies lijk je niet te snappen. Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat die 16v lekker blijft rijden en dat je er plezier mee hebt. Maar zoiets als 'n goedkope 16v bestaat niet. Geloof me maar, ik heb bijna 'n heel jaar heel Nederland afgereisd voor eentje die ik het geld waard vond, en heb er uiteindelijk maar zelf ene gebouwd. Volgens mij was 't Bolku die 't me toen eens heel duidelijk zei: met 'n 16v voor minder dan 1000 euro koop je alleen maar de ellende van 'n ander.

Had je beter die auto van Stijn kunnen kopen. Lekker saai, onverlaagd met 'n simpel motortje, geen apart interieur, geen sportvelgen of veerpootbruggen, geen meegekledderde bumpers of gepimpte lichtunits, geen container aan onderdelen erbij, maar gewoon lekker betrouwbaar en goed.

My $0.02

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote