View Single Post
Old 30-05-2011, 08:38
Opa's Avatar
Opa Opa is offline
Forum Regular

Echt een gezellige meeting gisteren gehad

Ondanks dat het een "alle merken" treffen was toch veel "oude" bekenden gezien. Schitterend weer in de middag, behoorlijk verbrand nekje hier

Er was een prima opkomst vond ik, allemaal gemixte stijlen, af en toe niet helemaal mijn ding maar je zag wel dat er echt heel veel werk was gaan inzitten. De tuning scene heeft toch een aantal verschillende stromingen en ik denk dat hiervan een goede mix was vertegenwoordigd. De VAG scene is vaak wat meer cleaner en ingetogener qua styling en dan ligt de jurerering ook iets anders maar ik denk dat er voor de bezoekers (en dat waren er toch echt veel) meer dan genoeg te zien was en daar ging het tenslotte om.

Het publiek wat normaal gesproken niet gauw met deze hobby in aanraking komt heeft zich goed kunnen vermaken en z'n ogen uitkgekeken. Heb zelfs omatjes met rollators voorbij zien schuiven haha
Ook een goede entrance selectie, geen halve plamuurbakken etc. Complimenten hiervoor, je ziet zo vaak dat men maar alles binnenlaat.

Verder vond ik de organisatie prima geregeld, alles mooi voorbereid, rijplaten, duidelijke aanwijzingen, de rit naar het centrum voor de uitreiking etc etc.
En nog eens hartelijk dank voor het overgelukkig maken van mijn kleine co-piloot met best of engine.
Hij is pas 6 en was zo blij dat hij zijn prijs in ontvangst mocht nemen. Hij heeft de hele terugweg de trofee in zijn handjes geklemd gehouden en hij staat nu op z'n kamer
Dat was voor mij een hele mooie afsluiter van een geslaagde dag.

Bedankt dames en heren van Team Possible.

Grtz Henk

Member of Dub Stone Society
Click here for : Dub Stone Photography

Golf MK1
Audi TT MK1
Reply With Quote