01-02-2005, 11:37
|
 |
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
|
|
|
|
bientje...als voorbeeld..stel je vindt bbs velgen mooi voor onder je golf 1..gepolijst en al...je hebt 2 linkerhanden...je kan dus niet op marktplaats een setje voor 150 euro kopen en zelf polijsten..dus je moet een bestaand setje kopen...ff 1000 euro neerleggen.. motorinbouw..bel maar eens een autobedrijf of die een g60 wil inbouwen..op een goede manier..want die blauwe ken ik en is heel strak ingebouwd..spuiterij...onderstel...velgen stoelen..rolkooi..alles moet je laten inbouwen he..uitlaatsysteem etc etc...je zit heel rap op 10.000 euro bien en dan ben je er nog niet...
je hebt mischien voor 5.000 aan materiaal, maar je moet 7.000 aan werkuren betalen..
plus de jongens die zoiets kopen doen dat meestal vlak voor een meeting en hebben soms domweg de tijd er ook niet voor...
dus ze zijn er echt wel...
maar ik snap je standpunt..[ maar zo moet je elke keer bij allerlei dingen nadenken.. als ik in een wooncentra ben en ik zie een tafel van teakhout voor 1500 euro staan dan denk ik ook van, goh die maak ik zelf voor 150 euro..
|