View Single Post
  #22  
Old 13-05-2011, 22:11
Audi1981's Avatar
Audi1981 Audi1981 is offline
5 Cylinder Turbo Donateur
 
Join Date: May 2011
Posts: 5,862
Default

Zo, net de voorste krukaskeerring vervangen en de houder waar hij inzit eraf gehad, schoongemaakt en met een vingertje vloeibare pakking weer terug gezet, ik lijm de keerringen er ook altijd met vloeibare pakking in. Zelfde gedaan met de achterste keerring trouwens.
Alles met blauwe schroefdraadborging terug vast, want wat er allemaal los zat aan het oude blok, daar was ik wel een beetje van geschrokken. Krukastandwiel erop, distributie er achter aan en es een doek over het blok en de deksels gehaald;




Er zat meer bagger op als er in een beetje sloot ligt !




De JK waterpomp poelie erop en de plaatjes die ik normaal gebruik om de waterpomp riem te stellen komen nu mooi van pas om de poelie uit te lijnen met de rest;




Hier nog met te weinig plaatjes, maar het systeem alá kever werkt goed !
Toplager van de koppeling (netjes met keerring) erin gezet, koppeling gemonteerd en uitgelijnd met een prise-as die nog rondslingerde in de loods.

Nu eens wat druivensap achterover kieperen en lekker even zitten
Reply With Quote