Hallo zal me even voorstellen, ben kaz en kom uit groningen, sommige van jullie kennen mij al wel. Heb vele auto`s gehad zoals een golf 1 cabrio porsche gullideckel enz., golf 2 2.0 16v met webers, corrado G-60, Golf 2 open-air en als laatste een golf 3 vr6.
Nooit geweten dat ik zou vallen voor een passat b3 35i en laat staan een sedan. Maar kon aan 1 komen van de eerste eigenaar en met 140.000 km op de teller uit duitsland :mrgreen: Auto is altijd zeer goed onderhouden en de auto ziet er voor zijn leeftijd echt zeer netjes uit! Heb de auto afgelopen vrijdag geschouwd, zodat er een nederlands kenteken opkomt. Dit was mijn eerste keer en viel reuze mee.
Altijd wanneer ik een auto koop wordt die zover mogelijk gestript en schoongemaakt. Eerste wat moest gebeuren was de kachelradiateur, omdat deze begon te lekken tijdens de reis naar huis ivm hij al 1,5 jaar stil stond. Geen dure klusje maar wel een lastige :roll: Was voor mij de eerste keer, enkel viel mij het reuze mee!
Plannen van de passat zijn:
-Orgineel en netjes houden
-Verlagen
-Paar dikke wielen eronder
En dan genieten van het heerlijk rijden en schakelen :bow: Van alle auto`s die ik heb gereden is dit wel de fijnste. Deze week krijg ik de kenteken papieren binnen en kan ik platen laten maken. Dan rest alleen nog apk, maar dit moet geen probleem zijn.
Paar plaatjes:
Grote schoonmaak en vervanging kachelradiateur

Dashboard weer terug geplaatst, alle losse delen schoongemaakt zoals bijv. luchtroosters enz. tevens ook interieur gereinigt met hogedruk.

Kunststof stootranden eraf ivm schoonmaak

Velgen die ik nog heb liggen en eerst wil gaan proberen
6j

8j

Binnenkant

Logo