Ik had de moer nog laten vervangen bij een bandenboer en is op moment vast gedraaid. Overgens was het de rechter kant en niet de linker waar de kineet vervangen is. Bedankt voor de uitleg jens nu kan ik het zelf ook doen
De linkse bakzijdekineet en de ophangrubbers zijn inmiddels vervangen en de wagen is uitgelijnd. Het hobbelen is minder geworden maar is hellaas niet helemaal weg. Het is duidelijk links voor voelbaar.
Ze hebben de wagen ook op de brug gezet zodat de wielen vrijhangen en de wielen laten draaien. Er was geen slingering in de wielen te zien.
Ook zijn de voorwielen gebalanceerd op de assen.
Dit heeft het hobbelen wel veel verminderd vooral bij hoge snelheden.
Maar het voelt nog steeds niet goed. Nu voel ik ook een knikje in het stuur rijdend in rechte stand bij rechts sturen naar links niets.
Nu ben ik weer terug gegaan naar de garage en het kan toch iets in de aandrijfas zitten of in de versnellingsbak. Nu lijkt me de kineet bakzijde goed die is vervangen en de kineet aan de wielzijde lijkt ook goed. Geen hobbellen bij scherpe bochten of rare geluiden en de hoes is ook heel.
Heeft iemand nog een idee wat het nu kan zijn?
En kan het kwaad om zo door te blijven rijden voor een jaar ofzo? Ook al is er iets in de aandrijfas of versnellingsbak.