View Single Post
Old 08-02-2004, 12:14
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by polo 3
Hallo tommy, ik heb die g40 ook op marktplaats zien staan,en ben wezen kijken, hij heeft lichte schade maar dat is gewoon bumpertje en schermpje vervangen, de retourslang van de g lader lekt, en er komt olie uit het gasklephuis dus misschien is er een oliekering lek in de lader, ook is de g ladersteun afgebroken geweest dat is waarschijnlijk gekomen door de spagettie omdat daar de beugel niet meer opzit die normaal op de uitlaat zit,dus gaat de lader trillen en breekt deze af,nu heb ik nog en extra g40 lader liggen dus zet die beugel netjes over en word er een beugel op het spruitstuk gelast,voor de rest is het blokje droog op het kleppendeksel na dan,de achteras is krom door een stoeprandje maar die heb ik nog liggen, interieur had een beetje schimmel door het lange stilstaan maar das alweer verholpen met de stoomclenaer.Het is een orginele type 2 G40 en de papieren worden weer geregeld want ik ga m weer trug op de weg krijgen en deze zal voor het dagelijks vervoer worden.De moter loopt goed en er zit een mooi geluidje in,supersprint einddemper en geen kat of middendemper,me broer kende deze polo want we hadden er al ooit eerder naar geinformeerd,hij is ooit van een spuiter geweest en die heeft m opgeknapt en toen verkocht,de nieuwe egenaar na hem heeft gedacht dat ie een formule 1 wagen had dus heeft m netjes tegen de stoep geparkeed,binnekort gaat de lader eraf en gaat ie voor revisie en hoop dat hij van binnen goed is, ik laat het wel even hier op op 86c weten hoe het allemaal verloopt.

Arno

Ah oke, gelukkig toch iemand die er blij mee is, en er wat leuks mee gaat doen. Ben toch blij dat ik hem dus niet heb gekocht... dingen die afgebroken zijn, lader die gelijk gereviseerd moet...

veel succes en plezier ermee!

Thom
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote