View Single Post
  #8  
Old 28-01-2005, 23:24
sjef sjef is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 189
Default

Het word nu gewoon een opvolger voor het kever zomer festijn onder een naam die voor anderen toch meer betekende dan het kzf en was dat kzf nu zo'n succes? Volgens mij niet. De tijd zal het leren maar ik ben blij dat onze club niet meer achter de naam staat want volgens zeggen was het euro commercieel maar ik ben bang dat het vw-euro nog erger gaat worden. Bij het oude euro waren de prijzen bepaald om het dekkend te maken maar nu worden de prijzen bepaald om winst te gaan maken dus het zal er zeker niet goedkoper op gaan worden.
Er waren inderdaad geruchten dat enkele mensen euro wilde overnemen om er een commercieel evenement van te maken maar hier hebben de gezamelijke clubs nee op gestemd omdat dit nooit de doelstelling achter vw euro was en dat dit zo hoorde te blijven. Als we dat zouden willen hadden we net zo goed zelf de prijs met 20 euro kunnen verhogen en hadden we nog ieder jaar een echte vw euro gehad. Maar helaas je kan niet alles tegenhouden dus in mijn ogen word er nu misbruik gemaakt van het vertrouwen van de bezoekers van het vw euro van toen door de naam van een begrip in NL te gebruiken.

Sjef
Reply With Quote