23-04-2011, 11:47
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Jelle-Mk1G60
ik weet wel iemand die hier in belgie een golf 2 vr6 op zijn kenteken heeft staan. hij heeft hem volledig omgebouwd, uitgevoerd naar England en dan via d'iteren terug ingevoerd in belgië. maar heeft hem wel om en bij de €2500 gekost...
|
Die verhalen lrijg ik ook van de meeste restauratuers te horen.
Ik heb een maat in Belgie die een vriendin in engeland heeft.
Die kan dit eventueel wel regelen aangezien hij zelf dragracet in engeland met auto's van hier en hij toch regelmatig met wagens van en naar engeland moet.
Maar het kost idd een aardige cent.
Eerst auto naar engeland voeren, daar inschrijven zoals ombouw (bv VR6 MK2), dan terug naar belgie voeren en hier laten inschrijven met type keuring van d'leteren. Als het niet naar hun zin is dan is al het vorige voor niets geweest want dan krijg je het niet klaar.
Kan je terug gaan ombouwen naar orgineel.
Dit is ook de reden waarom ik indertijd zo lang gezocht heb naar een MK2 GTI en een MK1 cabrio GTI, orgineel op papier, je kan hier al zeik krijgen als je een 1.8 carb ombouwt naar een 1.8 GTI als het niet orgineel op je papieren staat.