View Single Post
Old 17-04-2011, 20:51
Blaauwwiekel's Avatar
Blaauwwiekel Blaauwwiekel is offline
VW Fanatic

Mensen de heren organisatie top geregeld, maar ik als crew {geel hesje} wil ook de mentaliteit bedanken die er ook goed te vinden was, we waren om 8 uur zelf ook thuis omdat de meeste mensen netjes hun rommeltjes en afval in kliko deden,weinig tot zeer weinig rommel wat we moesten opruimen.
Ook de mensen aan achterzijde van de plaats, daar waren we vergeten kliko's te plaatsen. En toch werden de blikjes en andere dingen mooi bij elkaar verzameld. Dus ook voor de mensen die onze eerste keer hebben meegemaakt BEDANKT!!!!!!!!!
Idd zijn er helaas een aantal maffen die even slippen, mooi dat daar door niet crew leden toch wat van is gezegd.Dat doet vaak meer dan dat een hesje je te plek zet, dat leverd mischien weer frustratie op bij diegeen. Klasse.
Helaas zijn we op moment van opruimen er achter gekomen dat er een stel gastjes met hun bmw's op het terein geraakt, en een mooi aantal donuts hebben gemaakt in een laad dock. En deze zelfde mensen hebben op de parking van de Esa ook voorzien van zwart krijt. Daar is dan wel werk van gemaakt, maar das jammer.
Ik ben blij dat er echt als volwassen mensen met hun hobby omgaan en toont.
Mensen de parkeerderij ging ook vlot,en was gewoon leuk om de mensen te helpen met parkeren, werd goed en netjes op elkaar gewacht.
Verder kan ik gewoon wel een pagina doorgaan, ik ben heel erg tevreden, en heb er enorm van genoten. Mensen nogmaals allemaal BEDANKT!!!!!!
En hopen op volgend jaar weer.
Reply With Quote