View Single Post
Old 09-04-2011, 08:09
erwinlohuis erwinlohuis is offline
Forum regular

Quote:
Originally Posted by knarfmk1
de bak van een "big block"als de 1500 is een "020" bak en qua bouw een stuk anders als een "085" bak van een "small-block" als een G40 dus je kunt de steun niet overzetten.

Duidelijk Knarf,

Ik had ook al het plaatje van de Jetta gevonden. Zou het mogelijk zijn om eerst met 3 motorsteunen naar jou toe te rijden zodat je kunt kijken naar de glader steun of is dat niet echt verstandig ( dit project begint pas over een maand ofzo denk ik hoor).

Tevens de bedrading lijkt me gewoon plug and pray omdat de polo dezelfde zekeringkast heeft, en de zekeringkast krijg ik erbij.

Ik krijg wel het gevoel dat veel mensen dit interessant vinden en ik zal ook de vorderingen hier gaan plaatsen, maar onthoud wel dat ik pas over een maand of wat begin. Eerst de oude 1500JB eruit en alles kaal slijpen wat ik niet nodig heb, denk hierbij aan de accubak en dergelijke.

Ik ga ook de tijd nemen om het blok compleet te spuiten en op te knappen, niet zoals de 1500 JB wat eigenlijk een domme impulsieve koop was. Wat een klote ding is dat zeg.....

Gr. Erwin
Reply With Quote