View Single Post
  #36  
Old 06-04-2011, 14:31
tempel's Avatar
tempel tempel is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 319
Default

Quote:
Originally Posted by monark
ik zou jullie dan graag nog eens een keer ontmoeten....want ik heb nog nooit een goeie groninger gezien in mijn leven


Dat gaat niet op vrijwillige basis gebeuren , ik ken maar een goeie Fries .
Jacobus , hij is echter geboren in Groningen .En dat maakt het duidelijk:
Friezen zijn afgekeurde Groningers

Ik kom al 20 jaar bij Century , echter alleen om onderdelen te kopen , onderhoud doe ik zelf Maar buurvrouw , met geimporteerde Audi A2 , is kortgeleden met dat ding bij Century geweest voor een APK en zomerbanden terug plaatsen , kreeg de auto netjes gewassen terug En niet door de wasstraat , maar in hun eigen , niet voor klanten toegankelijke wascabine.

Ik heb in het verleden wel eens een auto bij Century gekocht ,had toen wat klachten, en die zijn toen prima opgelost.

Sfeertje is wel veranderd na overname door Pon , vroeger kon je als beginnend sleutelaar zo de garage inlopen voor advies , tegenwoordig beginnen ze gelijk te zeuren om een werkplaatsbon .

Maar al met al ben ik nog steeds van mening dat het een prima dealer is , die altijd alle moeite voor mij doen om onderdelen voor mijn oude VR6 te regelen.

En nog een voorbeeldje over hun manier van werken , kameraad van mij liet van de winter bij hun een binnenste stofhoes van de aandrijfas vervangen ,auto trok na deze reparatie naar een kant. Terug naar Century , er werden excuses aangeboden ,auto werd keurig uitgelijnd , zonder gezeur over extra kosten . Was hun fout , gaven ze toe.

Sorry , Hans , ken nog meer goeie Friezen als ik dacht
Reply With Quote