Quote:
Originally Posted by jettaracing
Even wakker worden jongens , Xenon mag inmiddels al weer hoor , de mijne is de afgelopen 2 jaar ermee apk goedgekeurd , en met goed lichtbeeld !
Dus geen probleem voor de apk ,en ook niet voor meneer agent , zelfs met een grote controle was het geen probleem .
|
Oh? Ik ben verbaast!

Vertel er 's wat meer over, Sietze: sinds wanneer mag het wèl weer, dan?
(evt. een link naar 'de nieuwste regeltjes')
Ik rij nl. zelf een Corrado en kÃ*n (dus...) wel wat extra licht gebruiken...

Ik neem aan dat je met de originele koplampen dan wel een goed lichtbeeld behoort te krijgen; ook met XENON?
Als het tòch mag, wil ik het zeker wéér doen; het is echt een wereld van verschil:
halogeen...
xenon, 4300K
Ik was er zo stellig van overtuigd, omdat ik na jaren het gewild te hebben, destijds eindelijk xenon op mijn Vento GT plaatste... en vervolgens de eerste maand daarna de bovenstaande regel al ging gelden...
Ik geloofde het toen niet (lees: ik wìlde het niet geloven...) en heb de desbetreffende sites opgezocht en... de regels met eigen ogen gelezen
On-topic:
'Verkeerd lichtbeeld', 'géén lichtbeeld'; het is iets wat ikzelf al vaak heb moeten aanhoren van de APK-keurmeester; veel tè vaak...:
100NX: had ooit een aanrijdinkje gehad en de (ori) lamp stond dus iets scheef...
Vento GT: after-market 'angel eyes'...
FandI GTI: Jetta (= oem!) koplampen ipv ronde Golf-koplampen (?)
Quote:
Originally Posted by Madison
...Zit je (zwarte) sportstuur trouwens in de Corrado?
|
De 'doctor' rijdt 'al lang' geen Corrado meer! Hij zit nu weer aan de MkII; 16V deze keer!