02-04-2011, 20:04
|
 |
VW Fanatic
|
|
|
|
Heb helaas geen onderdeel nummers voor je. Daarbij denk ik dat de kans erg klein is dat de dealers daar onderdelen hebben liggen van een golf3. En als ze het al hebben betaal je de hoofdprijs.
Op deze website kan je onderdelen vinden en heb je een richtprijs; https://www.1stvwparts.com/partscat.html
Wat ik nog wel eens heb gedaan in onderdelen via ebay.com bestelt. Ook toen ik op vakantie was. Heb het door de verkoper naar het hotel laten sturen waar ik verbleef.
Ik wil je wel aanraden om goed te onderzoeken of je familie een bumper mee kan nemen naar NL. Denk dat dat lastig gaat worden. luchtvaartmaatschappijen nemen dat soort voorwerpen niet graag mee, en als ze het al doen betekent dit dat het in het ruim wordt geplaatst en dat je familie dus een koffer minder kan mee nemen. Tevens moet je familie de onderdelen bij de douane aangeven en hebben ze bonnen nodig om aan te tonen hoeveel het product kost. Dit om te bepalen of je er eventueel in NL nog belasting over moet betalen.
Wat je ook nog kan doen is bij Ruuds vwshop informeren of hij je onderdelen kan leveren. Op die manier heb ik een onderspoiler uit de US over laten komen. Hoefde zelf niks te regelen. geen onderdeel nummer nodig, geen last met verzenden/ verschepen en de douane.
Succes met je zoektocht.
Gr, Stefan
|