Thread: Tjeerd
View Single Post
Old 29-03-2011, 22:47
Tjeerd's Avatar
Tjeerd Tjeerd is offline
Triple Action Donor - travel pussy

Nou, wilde eigenlijk heel cool het resultaat laten zien, maar dat laat even op zich wachten..
Via een ander forum een FK Highsport schroefset gekocht. Gisteren er onder geknoopt met het volgende resultaat:

Cabrio lekker op de grond, achter nog wat te laag maar dat kun je mooi omhoog schroeven zou je denken..
's avonds wil ik dit even doen op het krikje, blijkt dat de achterwielen met velgsloten vastzitten.. Sleutel nergens te vinden.. Geprobeerd er een dop op te slaan, tevergeefs.

Euromaster vond eht veel te ingewikkeld, dus vandaag maar inkopen gedaan:

En aan de slag:

Dat ging voorspoedig, tool werkt perfect!!

Dus vervolgens de schroefset omhoog gedraait.. Maar daar begon de ellende, op een gegeven moment had ik het idee dat de stelring scheef ging. Later leek het net of deze versprong. Ik zat niet te kijken tijdens het verdraaien dus de boel maar eens opgemeten, bleek dat ik na 10 min schroeven 0,0mm opgeschoten was..
Ik dacht klote, schoefdraad zal wel naar de klere zijn, ik stop er mee, dan kan ik iig nog rijden.. Wielen er op, auto weer op de wielen. En klap, auto net zo plat op de grond als de gemiddelde bag-yard rijder. Wiel bijna vast in de wielkast.
T*f*szooi!
Auto ligt nu met zijn achteras tegen de carrosserie, wielkasten heb ik samen met Erik M ghetto-style omgerold om wat ruimte te creƫren voor de banden. Auto staat hier nu voor de deur.
Gelukkig wil de verkoper het met me oplossen dus de set gaat retour afzender, komt toch maar een nieuwe set onder.. Zal morgen wel even foto posten hoe een cabbie er uit ziet met maximale verlaging op 15"
Reply With Quote