Sorry, heb een paar dagen niet op dit en andere fora kunnen komen, maar er is weer 'n update.
Vandaag is thuis gebeld toen ik er zelf niet was, dus morgen bel ik ze even terug als dat lukt, anders wordt het maandag.
Kort samengevat: TNT vindt het niet netjes dat ik door andermans fout dalijk weer 'n eeuwigheid op de spullen moet wachten, dus in plaats van alles terug te sturen houden ze de boel vast tot er een nieuwe berekening is gemaakt.
Daarnaast waren ze ook 'n beetje verbaasd over de hoogte van het nog te betalen bedrag, dus daar werd nog een nieuwe berekening op losgelaten.
Ik heb nu een vast contactpersoon bij TNT, en een referentienummer, dus ik ga er van uit dat het snel opgelost is. Hopelijk kan ik komende week dus al het pakket afhalen en de shirts op de post doen naar degenen die iets besteld hebben.
@Ruben: je moet altijd belasting betalen over de transportkosten. Dit hoort bij de waarde van het ingevoerde goed, en wordt dus ook automatisch meebelast.

Is de eerste keer niet dat ik 't doe, wel de eerste keer dat zoiets gebeurd.
Voor 'n DVD van 20 euro hoef je echter geen belasting te betalen! Tot een bedrag van volgens mij 140 of 150 euro wordt er door de douane niks mee gedaan.