View Single Post
Old 15-03-2011, 21:34
bprijs's Avatar
bprijs bprijs is offline
Volksforum Aandeelhouder - Swallowtail Junkie

Op de vraag van Jelle hier, de km teller word gewoon met een kabel aangedreven.
Net zoals op de oude manier, gewoon met een kabel op de bak.
De rest is allemaal op de moderne manier.

Ook weer een kleine update vanaf hier, het zijn de laatste loodjes.
Ik hoop dat ik hem binnen een maand bij de rdw heb staan voor het keuren.
Ik zat al een hele tijd te twijfelen om het onderstel te zien van poly urethaan bussen.
Dus die heb ik dan ook maar even gekocht:

Hier zie je aan 1 kant dat ie gemonteerd is en het binnen scherm ook getectyleerd, wel een beetje slechte foto sorry daarvoor:

Hier ze je het van iets verder af:

Ook nog de spatborden goed in de tectyl gezet, want ik wil die roest buiten de de deur houden.
Ik heb de beste tectyl gekocht na horen zeggen van valvoline:

Toen ik alles in de tectyl aan het zetten was, moesten toch de voorpoten er weer onder weg.
En het zat me toch niet lekker met die domlagers, ze voelden goed aan maar heb toch voor de zekerheid maar nieuwe gekocht:

Ook heb ik op mijn werk een hoedenplank gefreesd met de vormen van de speakers er in.
Zo kunnen de speakers straks van onder gemonteerd worden en dan worden overtrokken met speciale stof.
Zo zie je straks gewoon een vlakke hoedenplank:

Hier met speakers de foto's als ie klaar is houden jullie nog tegoed.
Hij is in ieder geval op maat gemaakt van super licht en sterk kunststof zodat de hoedenplank dragers niet te veel te lijden krijgen.

Heb ook speciale klemmetjes gefreesd om de parafaan bak af te sluiten met een kunststof plaat.
Hier worden deze klemmetjes weer op gemonteerd:

Hier zie je ze op de plaat heb er in totaal 9 gemonteerd.
Nu blijft die plaat mooi op de plek zitten, en hier zie je ook al de nieuwe domlagers gemonteerd:

En nog een foto van de voorkant, heb nieuwe lijsten gekocht voor de gril plus een nieuw logo:

En als laatste heb ik mij nog even getrakteerd op een setje handgrepen
Project heeft toch al geld genoeg gekost dan kan dit er ook nog wel bij, laten we eens gek doen zal ik maar zeggen

Heb nog mooie originele chromen liggen maar deze grepen vind ik toch iets mooier

Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je.
Pm me voor meer info
Reply With Quote