Quote:
Originally Posted by Intelligence
Ik heb zijn keurige uitleg prima begrepen  Wil niet zeggen dat ik daarom mijn mening niet mag geven 
|
JE mening geven mag,maar het komt alleen een beetje negatief en raar over om een dag na de meeting je gal te lopen spugen over dat er iets weer eens NIET goed geregeld was op een meeting....en dat in dit geval alleen vwb het parkeer/toelatings beleid.
Wat Alberto ook zegt KAN en WIL je niet al bij de entree een schifting gaan maken wie wel en niet het terrein op kan/mag! en zoals Eibert ook zegt.
het is een Meeting.en geen SHOW!!
Mooi voorbeeld vond ik de sticker van Poor Man's VW,ipv Performance VW.
Ieder zijn eigen smaak/ideeƩn/en budget voor zijn VW!
Ik kreeg als ''hulp-piet'' ook vaak de vraag of ze wel bij elkaar mochten staan.want er kwamen nog wat vriendjes van hun,maar die waren wat later.
pffffff Jongens dit is bij zo'n grote opkomst NIET te DOEN!.kom dan eerder!
Of wacht voor de inrit op elkaar.en rij achter elkaar aan naar de Entree als dit perse nodig is....? Maar goeie plekken zijn er op meeting's niet!!
Het lijkt er op dat sommige mensen het liefste voor een mooi plekje,en bij elkaar staat naar een meeting komen,en hopen dat hun auto dan het meest op de foto's op forum's terug te vinden is.....
Nou kan je 1 ding vertellen.IK stond wel op een mooie locatie,
maar mijn VW nog op geen enkel forum voorbij gekomen........
En dat hoeft ook niet!!daar kom ik niet namelijk NIET voor,
ik kom voor de gezelligheid,het enthousiasme,en het praatje wat je met andere VW Liefhebbers maakt etc etc.....
en kan hierover erg kort zijn:
-Mooie Locatie
-Goed eten
-Gezellige mensen
-Goed hotel
-Goed Bier

-Mooi Weer
-Leuke prijzen

-Erg Grote opkomst
-
TOPMEETING,met de complimenten voor
VW Speed
groeten van de Hulp-Piet
Het was gezellig! en wat mij betreft tot volgend haar,eeuhm Jaar....