Quote:
Originally Posted by c-bbs
Je maakt er iig goed werk van! Top actie!
Ik heb er geen haast mee, dus... 
|
Heb Klutch al gemaild over de gang van zaken. Moest het nou niet geregeld zijn binnen drie weken, gaat het pakket namelijk terug naar de afzender. Als die de verzendkosten niet wil betalen gaat het de scrapper in.
Heb dus al laten weten dat ik die best al vooruit wil betalen, dus dat geld gaat dalijk die kant op. Dan is het spul tenminste al veilig.
De brief is geschreven en gaat zometeen, incl. kopieƫn van de factuur van de douane, de door Klutch uitgevulde factuur, en mijn Paypal info met betalingsgegevens en een overzicht van de overschrijving, richting de TNT.
Quote:
Originally Posted by Rick_Leusden.
Staat er een groen krokodilletje op de linker borst? Waar baseren ze die prijzen op! 
|
Geen idee. Mooie is ook nog dat de prijzen gewoon online op te zoeken zijn! Misschien dat daar iets mee te doen valt, ik heb het adres van de website in ieder geval in de brief gezet.
Nja, ben in ieder geval blij met het feit dat het postkantoor hier nu gesloten is, en ze de postzaken nu bij de AH regelen. Die Miep heeft het zegel van de factuurenvelop gewoon doorbroken, en mij de formulieren onder de kopiƫerder laten leggen. Denk dat ik daar bij de normale post niet mee weg zou zijn gekomen.