Quote:
Originally Posted by sjampoo
Daar gaat een nette Golf 3 richting sloop?
sorry dat ik zo ongenuanceerd reageer, maar de auto gaat er in mijn optiek alleen maar op achteruit... Die koplamp-booskijker-plastiek-dingen: zeg nou zelf; dat ziet er toch niet uit?!
Hoelang zijn geblindeerde ruiten al 'not-done'?
Verlaging niet uitvoeren ivm angst voor de APK? Verlagen doe je goed of je doet t niet. Als je het goed doet, hoef je geen angst te hebben voor een APK keurmeester?
Achterkant ziet er dan weer wel goed uit: Lampen zien er goed uit op z'n donkere kleur Golf. Ook de uitlaat is gewoon netjes: dubbelpijpje, geen bijlmer-style pijpen (vroeger ook wel 'dtm' genaamd)..
Maar goed: ieder z'n smaak. Ik verwacht dat de M3 style spiegels ook nog op 't verlanglijstje staan? Zo niet; My Bad.
|
Eff over die boos kijkers vind ze persoonlijk nog niet ze erg misstaan (ieder zijn smaak) maar om heel eerlijk te wezen had ik ze ook liever zonder gehad maar ik kon die koplampen krijgen voor een zacht prijsje maar als het me begint te ergeren koop in nieuwe koplampen of 2 nieuwe glaasen
dat verlagen doe ik nu eff met veren 3 cm valt wel mee zeg je dan is het ook wel maar ik ben toch bezig met terug bouwen van alles voor de apk want de koplampen zijn afkeur door die boos kiekers
en hij staat nu nog in de schorsing omdat ik nog geen 18 ben maar in april gaat hij hoop ik op kenteken de weg op en dan heb ik nog beschikking over een brug net wat makkelijker het is dus niet echt zo zeer voor de apk scared
en tanks voor de achterkant ik vind persoonlijk deze lampen de mooiste voor golf 3 staat er mooi bij zo
en die uitlaat eerst komen ernog van die mooie beschaafde kleine pijpjes op not extreem zelfe dikte ong
maar ik ga ook nog met bumpers bezig in de toekomst cleanen enz en dan zit ik nog met een R32 uitlaat in met hooft ook geen verkeerde keuze volgens mij
M3 ehh wou ik wel maar zit nu te denken aan die cult spiegels off de IV cabrio spiegels vele malen mooier
tanks voor de reactie