01-03-2011, 01:01
|
 |
No personal life
|
|
|
|
Sinds afgelopen zaterdag staat de Corrado helaas weer buiten. De schuur waarin hij namelijk gestald stond werd samen met het huis waar de schuur bij hoort verkocht aan nieuwe bewoners. Maar hij zal buiten in ieder geval niet vergaan. Als het maar niet gaat sneeuwen want dat trek ik echt niet.
Verder ben ik afgelopen zaterdag met mijn Pa en de Corrado naar Stein in Zuid Limburg gereden om twee nette hoedenplankdragers en 2 nette A stijlen op te halen. Deze heb ik vandaag gemonteerd en hier komen nog foto's van.
Hier in ieder geval wel wat foto's van hoe de Corrado er nu op de oprit bij staat. Hij staat er in ieder geval redelijk veilig want ik kan hem vanuit mijn bed 's nachts in de gaten houden via een scherm waar een camera met night vision op aangesloten zit.
Ik zit trouwens ook echt te denken om de mistlampen te ontdoen van de gele folie want ik heb een beetje het idee dat er te veel verschillende kleuren aanwezig zijn op mijn auto. De remklauwen kunnen misschien ook maar gewoon beter weer zwart of zilver zijn.