Quote:
Originally Posted by karretje
Heb veel respect voor het bouwen van deze auto,maar moet toch even zeggen dat de oplossingen met de kachel niet de mijne zouden zijn.
Maar blijft verder een mooi project die zijn einde beloopt! 
|
Ik had het ook wel anders gewild maar had geen keuze.
Er zit allerlei elektronica in de parafaan en ik wil daar gewoon geen water in hebben.
Plus dat het ook een zwakke plek is van de mk1 ivm roest.
Het rooster in de motorkap krijgt straks een heel dun bakje er onder die ik nog ga frezen en hier word een slang op aan gesloten zodat het water niet in de parafaan komt.
Maar omdat de parafaan af gesloten word en ik toch frisse lucht in de auto wil hebben is dit de enige oplossing.
Ik had hem ook rechtdoor kunnen trekken dwars door de parafaan bak heen aan de voorkant.
Maar dan zie je de hele buis in het motor ruim en dat was ook geen porum.
Daarbij zie het maar eens voor elkaar te krijgen alles in dat kleine motor ruim te proppen met die airco bende er allemaal bij
