Morgen ga ik weer verder klussen, maar goed ik had nog even een probleempje...
Een oplettende kijker had al lang gezien dat de vetkappen (of naafdop) van de spindels te ver door de velgen steken, waardoor de naafkapjes die bij de Fuchsen kwamen niet gaan passen:

Ik kom 2 cm tekort hier en om zonder naafkapjes in de velgen te gaan rijden is ook geen porum. Tuurlijk zou ik er voor kunnen kiezen om spoorverbreders te gaan gebruiken, maar dat vind ik niks.
Daarom heb ik universele doppen gekocht alleen nergens is Nederland is er een verhoogde dop te vinden die 70mm doorsnede heeft en ook nog glimt... Alleen van die zwarte kunststof ATS doppen en dat kan natuurlijk niet op deze velgen... Daarom heb ik verhoogde RVS doppen gekocht alleen deze hebben natuurlijk weer de verkeerde doorsnede, deze hebben een doorsnede van 73mm...
Links de doppen die bij de set velgen kwamen en te laag zijn, rechts de doppen die ik aan ga passen
Om van 73mm naar 70mm te kunnen is een metalen dop de enigste optie, deze kan je namelijk inzagen zodat je het een en ander kan verbuigen.
Links de aangepaste dop, rechts de dop die nog aangepast moet worden
En tadaa, de dop past nu heel netjes in de velg en ik vind het er nog geen eens zo verkeert uitzien een Fuchs met verhoogde dop
Wat niet past, maken we pas!